W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Ogłoszenie o naborze nr 3/2022 na wolne stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych

XML

Treść

Ogłoszenie o naborze nr 3/2022

na wolne stanowisko urzędnicze 

w Centrum Obsługi Edukacji i Sportu

86-005 Białe Błota, ul. Czysta 1a
 

opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Obsługi Edukacji i Sportu
w dniu  28.11.2022 r. (bip.oswiata.bialeblota.pl)
 

na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 t.j.) 

Kierownik Centrum Obsługi Edukacji i Sportu w Białych Błotach ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych,  w pełnym wymiarze czasu pracy. 

I.              Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. zamówień publicznych:

1)    przeprowadzanie czynności proceduralnych przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym:

a)  przygotowywanie, prowadzenie i koordynowanie zadań we współpracy z pracownikami COEiS oraz jednostek obsługiwanych w zakresie udzielania zamówień,

b)  współpraca z pracownikami COEiS oraz jednostek obsługiwanych przy udzielaniu wszelkich zamówień publicznych,

c)   planowanie zamówień, sporządzanie SWZ, publikacja ogłoszeń, ocena ofert, komunikacja z wykonawcami, sporządzanie protokołów, umów, odpowiedzi  na odwołania itp.

2)    nadzór nad jednostkami obsługiwanymi w zakresie przestrzegania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz regulaminów wewnętrznych,

3)    przygotowywanie dokumentacji przetargowej,

4)    udział w pracach komisji przetargowych powoływanych do przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

5)    kompletowanie dokumentacji z udzielonych zamówień publicznych,

6)    monitorowanie zmian w przepisach dotyczących udzielania zamówień publicznych,

7)    opracowywanie rocznych planów zamówień publicznych i sprawozdań rocznych oraz wykonywanie wszelkich obowiązujących zadań ustawowych w zakresie Prawa zamówień publicznych,

8)    współpraca z pracownikami Urzędu Gminy Białe Błota w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Urząd Gminy Białe Błota na rzecz COEiS oraz jednostek obsługiwanych,

9)    prowadzenie rejestru zamówień publicznych poniżej 130 tys. złotych,

10) prowadzenie rejestru zamówień publicznych powyżej 130 tys. złotych,

11) rejestrowanie i opiniowanie wniosków o ustalenie trybu zamówienie publicznego,

12) rejestrowanie i opiniowanie zleceń/umów o udzielenie zamówienia publicznego,

13) udzielanie odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji publicznej,

14) nadzór nad zabezpieczeniami należytego wykonania umowy, 

15) wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika COEiS.

II.            Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:

1)    niezbędne:

a)    wykształcenie wyższe,

b)    minimum 3 lata stażu pracy, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku związanym 
z wykonywaniem zadań określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych,

c)    znajomość przepisów prawa z zakresu zamówień publicznych (a w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy) i umiejętność stosowania ich w praktyce (dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym samodzielne opracowywanie kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego),

d)    ogólna znajomość dyrektyw unijnych i procedur udzielania  zamówień  publicznych,

e)    umiejętność posługiwania się komputerem, znajomość MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi edytora tekstu Word oraz arkusza kalkulacyjnego Excel,

f)     komunikatywność, 

g)    kreatywność, 

h)    samodzielność,

i)      odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz negocjowania;

j)      obywatelstwo polskie,

k)    kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,

l)      kandydat  nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

m)   kandydat musi cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

2)    dodatkowe:

a)    doświadczenie w udzielaniu zamówień publicznych przy przedsięwzięciach dofinansowywanych ze środków unijnych.

 

III. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 

a) usytuowanie stanowiska pracy:  budynek piętrowy, schody, winda dla osób            niepełnosprawnych,

b)    obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe. 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2022 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił więcej niż 6%. 

IV.          Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:

a)    list motywacyjny,

b)    życiorys (CV) z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,

c)    kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,

d)    kserokopie dokumentów o posiadanych dodatkowych kwalifikacjach, ukończonych szkoleniach,

e)    kserokopie dokumentów poświadczających wymagane doświadczenie zawodowe,

f)     kserokopię prawa jazdy,

g)    oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru załączonego 
w ogłoszeniu,

h)    kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 t.j.) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 

V.            Wymagane dokumenty można składać:

-   osobiście:

w sekretariacie Centrum Obsługi Edukacji i Sportu w Białych Błotach, ul. Czysta 1a, pokój 120, 

-       przesłać pocztą na adres:

Centrum Obsługi Edukacji i Sportu, ul. Czysta 1a, 86-005 Białe Błota, w terminie do 9 grudnia 2022 roku w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. zamówień publicznych”. 

VI.          Inne informacje:

-       O zakwalifikowaniu do II etapu naboru – kandydaci zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie.

-       Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

-       Oferty, które wpłyną do Centrum Obsługi Edukacji i Sportu po określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu w sekretariacie Centrum Obsługi Edukacji i Sportu lub data stempla pocztowego.

-       Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę. 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: bip.oswiata.bialeblota.pl oraz na tablicy informacyjnej Centrum Obsługi Edukacji i Sportu.

 

Załączniki