Ogłoszenie o naborze nr 1/2022 na wolne stanowisko urzędnicze ds. organizacyjnych
XMLTreść
Ogłoszenie o naborze nr 1/2022
na wolne stanowisko urzędnicze
w Centrum Obsługi Edukacji i Sportu
86-005 Białe Błota, ul. Czysta 1a
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Obsługi Edukacji i Sportu
w dniu 10.11.2022 r. (bip.oswiata.bialeblota.pl)
na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 t.j.)
Kierownik Centrum Obsługi Edukacji i Sportu w Białych Błotach
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. organizacyjnych, w pełnym wymiarze czasu pracy.
I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje między innymi:
1) Nadzór nad prawidłowym stanem technicznym i estetycznym budynków, obiektów sportowo-rekreacyjnych oraz przystanków autobusów szkolnych i infrastruktury przyległej, będących w zarządzie COEiS, w tym:
a) prowadzenie:
- rutynowych kontroli wzrokowych,
- regularnych kontroli funkcjonalnych,
- przeglądów gwarancyjnych,
b) zlecanie wykonania kontroli:
- pomontażowych,
- rocznych kontroli głównych budowlanych oraz branżowych,
- kontroli 5-letnich,
c) nadzór nad pracownikami zajmującymi się bieżącym utrzymaniem obiektów, zgodnie
z regulaminem organizacyjnym,
d) prowadzenie spraw dotyczących remontów, zlecanie napraw oraz dostaw,
e) opracowywanie sprawozdawczości z zakresu nadzoru na obiektami sportowo-rekreacyjnymi,
f) prowadzenie rejestru przeprowadzanych kontroli budynków i obiektów;
2) Współpraca z kierownikami jednostek obsługiwanych w zakresie:
a) realizacji zadań związanych z bieżącym utrzymaniem budynków i obiektów będących
w ich zarządzie,
b) działań zmierzających do minimalizacji zużycia energii oraz wdrażania rozwiązań energooszczędnych,
c) opracowania programów i planów inwestycji realizowanych przez te jednostki;
3) Prowadzenie spraw w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych oraz zadań związanych
z bieżącym utrzymaniem, w tym:
a) przygotowywanie kompletnych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz uczestnictwo w procesie udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulaminami zamówień, w tym weryfikacja i opiniowanie wyjaśnień składanych przez wykonawców na etapie postępowania przetargowego,
b) udział w pracach komisji przetargowych dla postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
c) analizowanie kosztorysów na roboty inwestycyjne i remontowe,
d) rozliczanie finansowe realizowanych zadań,
e) kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz zawartą umową, w tym kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem,
f) udział w odbiorach robót remontowych i modernizacyjnych, realizowanych w ramach bieżącego utrzymania,
g) opracowanie programów i planów inwestycji realizowanych przez Centrum Obsługi Edukacji i Sportu,
h) współpraca przy opracowywaniu projektów planów finansowo-rzeczowych w ramach powadzonych spraw,
i) weryfikacja dokumentów finansowych z zakresu prowadzonych spraw pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym;
4) Udzielanie informacji interesantom, prowadzenie korespondencji w ramach zajmowanego stanowiska;
5) Współpraca przy sporządzaniu wniosków do instytucji i organizacji o pozyskanie środków z funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych;
6) Wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika COEiS.
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
1) niezbędne:
a) wykształcenie wyższe, preferowane techniczne,
b) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe,
c) znajomość przepisów:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U.
z 2022 r. poz. 2000 t.j.),
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559 t.j.)
- ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 t.j.)
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1634 t.j.)
d) umiejętność posługiwania się komputerem, znajomość MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi edytora tekstu Word oraz arkusza kalkulacyjnego Excel,
e) uprawnienia do kierowania samochodem osobowym – prawo jazdy kat. B,
f) predyspozycje do pracy w terenie,
g) komunikatywność,
h) kreatywność,
i) znajomość terenu gminy Białe Błota,
j) obywatelstwo polskie,
k) kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
l) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
m) kandydat musi cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
2) dodatkowe:
- podstawowa znajomość przepisów ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 t.j.)
- znajomość polskich norm dotyczących urządzeń oraz nawierzchni na placach zabaw:
PN-EN 1176 i PN-EN 1177,
- mile widziana umiejętność kosztorysowania,
- preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych.
III. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- usytuowanie stanowiska pracy: budynek piętrowy, schody, winda dla osób niepełnosprawnych,
- praca wymagająca dużej liczby działań realizowanych w terenie,
- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2022 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił więcej niż 6%.
IV. Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
- kserokopie dokumentów o posiadanych dodatkowych kwalifikacjach, ukończonych szkoleniach,
- kserokopie dokumentów poświadczających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kserokopię prawa jazdy,
- oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru załączonego
w ogłoszeniu,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 t.j.) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
V. Wymagane dokumenty można składać:
- osobiście:
w sekretariacie Centrum Obsługi Edukacji i Sportu w Białych Błotach, ul. Czysta 1a, pokój 120,
- przesłać pocztą na adres:
Centrum Obsługi Edukacji i Sportu, ul. Czysta 1a, 86-005 Białe Błota, w terminie do 23 listopada 2022 roku w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. organizacyjnych - ogłoszenie Nr 1/2022".
VI. Inne informacje:
- O zakwalifikowaniu do II etapu naboru – kandydaci zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie.
- Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Oferty, które wpłyną do Centrum Obsługi Edukacji i Sportu po określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu w sekretariacie Centrum Obsługi Edukacji i Sportu lub data stempla pocztowego.
- Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: bip.oswiata.bialeblota.pl oraz na tablicy informacyjnej Centrum Obsługi Edukacji i Sportu.