W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Ogłoszenie o naborze nr 1/2022 na wolne stanowisko urzędnicze ds. organizacyjnych

XML

Treść

Ogłoszenie o naborze nr 1/2022

na wolne stanowisko urzędnicze 

w Centrum Obsługi Edukacji i Sportu

86-005 Białe Błota, ul. Czysta 1a

 

opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Obsługi Edukacji i Sportu

w dniu  10.11.2022 r. (bip.oswiata.bialeblota.pl)

 

na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 t.j.) 

Kierownik Centrum Obsługi Edukacji i Sportu w Białych Błotach 

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. organizacyjnych,  w pełnym wymiarze czasu pracy. 

I.      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje między innymi:

1)    Nadzór nad prawidłowym stanem technicznym i estetycznym budynków, obiektów sportowo-rekreacyjnych oraz przystanków autobusów szkolnych i infrastruktury przyległej, będących w zarządzie COEiS, w tym:

a)      prowadzenie:

- rutynowych kontroli wzrokowych,

- regularnych kontroli funkcjonalnych,

- przeglądów gwarancyjnych,

b)      zlecanie wykonania kontroli:

- pomontażowych,

- rocznych kontroli głównych budowlanych oraz branżowych,

- kontroli 5-letnich,

c)      nadzór nad pracownikami zajmującymi się bieżącym utrzymaniem obiektów, zgodnie 
z regulaminem organizacyjnym,

d)      prowadzenie spraw dotyczących remontów, zlecanie napraw oraz dostaw,

e)      opracowywanie sprawozdawczości z zakresu nadzoru na obiektami sportowo-rekreacyjnymi,

f)       prowadzenie rejestru przeprowadzanych kontroli budynków i obiektów;

2)    Współpraca z kierownikami jednostek obsługiwanych w zakresie: 

a)    realizacji zadań związanych z bieżącym utrzymaniem budynków i obiektów będących 
w ich zarządzie,

b)    działań zmierzających do minimalizacji zużycia energii oraz wdrażania rozwiązań energooszczędnych,

c)    opracowania programów i planów inwestycji realizowanych przez te jednostki; 

3)    Prowadzenie spraw w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych oraz zadań związanych 
z bieżącym utrzymaniem, w tym:

a)    przygotowywanie kompletnych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz uczestnictwo w procesie udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulaminami zamówień, w tym weryfikacja i opiniowanie wyjaśnień składanych przez wykonawców na etapie postępowania przetargowego,

b)    udział w pracach komisji przetargowych dla postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,

c)    analizowanie  kosztorysów na roboty inwestycyjne i remontowe, 

d)    rozliczanie finansowe realizowanych zadań,

e)    kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz zawartą umową, w tym kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem,

f)     udział w odbiorach robót remontowych i modernizacyjnych, realizowanych w ramach bieżącego utrzymania,

g)    opracowanie programów i planów inwestycji realizowanych przez Centrum Obsługi Edukacji i Sportu,

h)    współpraca przy opracowywaniu projektów planów finansowo-rzeczowych w ramach powadzonych spraw,  

i)      weryfikacja dokumentów finansowych z zakresu prowadzonych spraw pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym; 

4)    Udzielanie informacji interesantom, prowadzenie korespondencji w ramach zajmowanego stanowiska; 

5)    Współpraca przy sporządzaniu wniosków do instytucji i organizacji o pozyskanie środków z funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych; 

6)    Wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika COEiS.

 
II.    Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:

1) niezbędne:

a)    wykształcenie wyższe, preferowane techniczne,

b)    co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe,

c)    znajomość przepisów:

-       ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 
z 2022 r. poz. 2000 t.j.),

-       ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559 t.j.)

-       ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 t.j.)

-       ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1634 t.j.)

d)    umiejętność posługiwania się komputerem, znajomość MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi edytora tekstu Word oraz arkusza kalkulacyjnego Excel,

e)    uprawnienia do kierowania samochodem osobowym – prawo jazdy kat. B,

f)     predyspozycje do pracy w terenie,

g)    komunikatywność,

h)    kreatywność,

i)      znajomość terenu gminy Białe Błota,

j)      obywatelstwo polskie,

k)    kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,

l)      kandydat  nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

m)   kandydat musi cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

2) dodatkowe: 

-          podstawowa znajomość przepisów ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 t.j.)

-          znajomość polskich norm dotyczących urządzeń oraz nawierzchni na placach zabaw: 
PN-EN 1176 i PN-EN 1177,

-          mile widziana umiejętność kosztorysowania,

-          preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych.

III.   Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

-       usytuowanie stanowiska pracy:  budynek piętrowy, schody, winda dla osób niepełnosprawnych,

-       praca wymagająca dużej liczby działań realizowanych w terenie,

-       obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2022 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił więcej niż 6%.

IV.  Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:

-       list motywacyjny,

-       życiorys (CV) z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,

-       kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,

-       kserokopie dokumentów o posiadanych dodatkowych kwalifikacjach, ukończonych szkoleniach,

-       kserokopie dokumentów poświadczających wymagane doświadczenie zawodowe,

-       kserokopię prawa jazdy,

-       oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru załączonego 
w ogłoszeniu,

-       kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy              z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 t.j.) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

V.    Wymagane dokumenty można składać:

-   osobiście:

w sekretariacie Centrum Obsługi Edukacji i Sportu w Białych Błotach, ul. Czysta 1a, pokój 120,

-       przesłać pocztą na adres:

Centrum Obsługi Edukacji i Sportu, ul. Czysta 1a, 86-005 Białe Błota, w terminie do 23 listopada 2022 roku w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. organizacyjnych - ogłoszenie Nr 1/2022". 

VI.  Inne informacje:

-       O zakwalifikowaniu do II etapu naboru – kandydaci zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie.

-       Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

-       Oferty, które wpłyną do Centrum Obsługi Edukacji i Sportu po określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu w sekretariacie Centrum Obsługi Edukacji i Sportu lub data stempla pocztowego.

-       Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: bip.oswiata.bialeblota.pl oraz na tablicy informacyjnej Centrum Obsługi Edukacji i Sportu.

Załączniki